  • 11. Data: 2005-02-05 10:28:10
    Temat: Re: PZU wzywa do zaplaty raty ... zaległej??
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    news:ctu089$qul$8@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Urko" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

    > No, mało jasno to napisałeś. Teraz, to jak się temu przyjrzałem, to
    > faktycznie widzę.

    Co dla szanownego kolegi jest mało jasne w zdaniu:
    "Dostałem wezwanie od PZU do zaplaty drugiej raty za ubezp." ?

    > Jeśli zapłatę realizowałeś przelewem z konta, albo wpłacałeś nawet w
    > gotówce, ale nie w kasie PZU, tylko w jakimś banku lub poczcie, to ta
    > instytucja wystawi Ci wtórnik. Może to trochę kosztować. W BPH za wtórnik

    Bardzo dziękuję za wypowiedź ale przecież napisałem w pierwotnym poście że:
    "pewny jestem, że płaciłem swojej Agentce"
    Agentce ... nie w banku, kasie czy gdzie indziej.

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 12. Data: 2005-02-05 10:31:37
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

> [...]

    Nie chodzi o cały rok tylko o drugą ratę czy naprawde tylko ja widzę
    "Dostałem wezwanie od PZU do zaplaty drugiej raty za ubezp." ???

    > Wystawienie polisy daje prawo do dochodzenia zaległych rat, ale nie jest
    > potwierdzeniem ich opłacenia w całości

    no jeśli daje prawo....
    --
    Urko
    GG 1521634

  • 13. Data: 2005-02-05 10:40:16
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Urko wrote:

    > Nie chodzi o cały rok tylko o drugą ratę czy naprawde tylko ja widzę
    > "Dostałem wezwanie od PZU do zaplaty drugiej raty za ubezp." ???

    a bo wiesz, ostatnio na tej grupie na topie jest Postinor (sa nawet
    zwolennicy, ze ciaza zaczyna sie zanim), aborcja (wnioski o sciaganie),
    klapsy (na gola pupe) i pozwanie McDonald i nikt nie ma glowy zajmowac
    sie duperelami kiedy w gre wchodza tak wazkie ideologie i postawy
    zyciowe
    --
    Come In Number 51, Your Time Is Up

  • 14. Data: 2005-02-05 11:39:02
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "gazebo" <g...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > klapsy (na gola pupe) i pozwanie McDonald i nikt nie ma glowy zajmowac
    > sie duperelami kiedy w gre wchodza tak wazkie ideologie i postawy

    :) bo heniem poszczuje!
    --
    Urko
    GG 1521634

  • 15. Data: 2005-02-05 13:10:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Bardzo dziękuję za wypowiedź ale przecież napisałem w pierwotnym poście
    że:
    > "pewny jestem, że płaciłem swojej Agentce"
    > Agentce ... nie w banku, kasie czy gdzie indziej.

    Drugą ratę również? Skoro tak, a nie masz potwierdzenia to jedyna nadzieja w
    agentce. Ona tyko może wystawić wtórnik. Co więcej powinna mieć gdzieś
    rozliczenie z PZU. Przecież nie wysyła im pieniędzy bez wykazu za co.
    Pytanie, czy będzie chciała pomóc.