  • 1. Data: 2004-04-13 05:22:58
    Temat: PZU - wpisane w kosztorys - nie chcaoddac kasy :-(
    Od: "futrzak" <f...@i...pl>

    > Witam
    > Ostanio mialem wypadek z iinego uczestnika drogi czyli szkoda likwidowana
    > OC sprawcy.
    > W kosztorysie PZU wpisano zmieniarka po ewentualnym zwrocie do PZU.
    > Zmieniarka przestala dzialac po wypadku - nie mozna bylo wyjac magazynka z
    > plytami. W tym celu zostala rozkrecona i zostal wyjety magazynek z
    plytami.
    > Teraz PZU nie chce oddac pieniedzy za nia bo byla rozkrecana.
    > Czy moga tak postapic? Autoryzowany serwis napisal pismo do PZU ze nie
    mozna
> [...]

    Napisali mi:
    "Jednoczesnie informujemy, ze podstawa do odmowy przyjecia odpowiedzialnosci
    za niesprawna zmieniarke, byl jej stan techniczny. Przekazana do PZU
    zmieniarka w stanie zdekonpletownym, ze sladami korozji z powodu
    zawilgocenia jak rozniez sladami ingerencji w sprzet przez osoby
    nieprofsionalne. Z tego powodu odpowiedzialnosc PZu ogrniczylism do wymiany
    panela czlowoego."

    Troszke mojego komentarza: zdekompletowny - pierwszym razem nie dodano do
    zmienieniarki magazynka, ale potem dostarczono do PZU, zawilgocenie - lekkie
    slady korozji - samochod stal 8 dni pod golym niebiem z rozwalonym
    bagaznikiem w okresie jesiennym z opadami deszczu. Nieprofesionalne
    ingerencja - wyjecie wlasnych plyt.

    Tak sie tylko zastanoawiam przeciez to wszystko nie wplynelo ze ktos mni
    skasowal tyl samochodu.

    Co moge w takiej sytuacji zrobic?

    Pozdrawiam
    futrzak