  • 1. Data: 2004-04-13 05:36:52
    Temat: PZU - chce dokumentacje elektroniczna - nie chca dac
    Od: "futrzak" <f...@i...pl>

    Witam
    Zwrocilem sie do PZU aby nagrali mi na CD dokumentacje elektroniczna.
    Nie chca mi jej nagrac :-(

    Napisali mi cos takiego"
    "Uprzejmie informujemy, ze dokumentacja elektroniczna nalezy do naszych
    zasobow danych i na podstawie Ustawy o "Udostepnieniu Informacji" Dz.U. Nr
    50 poz. 424 podlega ochronie, natomiast przysluguje Panu praw do uzyskania
    kserokopii akt szkody w tym takze dokumentacji fotograficznej, ktora po
    uiszczeniu odpowiedniej oplaty zostanie Panu przekazana."

    Czytalem ten Dz.U. i nie znalazlem tam czegos co zabrania wydania im
    dokumentacji elektronicznej.

    Czy PZU moze odmowic mi udzielenia dokumentacji elektronicznej?

    Pozdrawiam
    futrzak

    --

    This e-mail was scanned by Norton AntiVirus 2004 (www.symantec.com)