  • 1. Data: 2006-01-09 15:17:12
    Temat: [PZU]Stłuczka a przymusowe badanie techniczne
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam. Pewnego dnia miałem pecha i cofając leciutko uderzyłem w malucha
    stojącego za mną - zdrobiło mu się małe wgniecienie - jak to w maluchach bywa,
    a że ja uderzyłem zderzakiem, to mi nic sie nie stalo - oczywiście moja wina -
    przyznaje się, podałem nr. ubezpieczenie itp. i o to co po tygodniu przychodzi:

    Uprzejmie informujemy, że zgodnie z art 17 ustawy z dnia 22 maja 2003r o
    działalności ubezpieczeniowej w związku z art 81 ust 8 pkt 4 ustawy z dnia
    20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (t. Jedn. Dz.U. z 2003r. Nr 58 poz 515) jest
    Pan zobowiązany do:
    1. wykonania dodatkowego badania technicznego pojazdu którym została dokonana
    naprawa wynikająca ze zdarzenia powodującego odpowiedzialność zakładu
    ubezpieczeń z tytułu zawartej umowy ubezpieczenia na kowtę przekraczającą
    2.000zł
    2. poinformowania PZU S.A. o dokonaniu dodatkowego badania techniczego, o
    którym mowa w pkt 1 poprzez przekazanie kopii dowodu
    rejestracyjnego/zaświadczenia o badaniu

    O co w tym chodzi - bezsensownie robić badanie techniczne jak tylko przytarłem
    lekko zderzakiem malucha:/

  • 2. Data: 2006-01-09 15:30:19
    Temat: Re: [PZU]Stłuczka a przymusowe badanie techniczne
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl>
    w wiadomości <news:5046.0000015c.43c27e77@newsgate.onet.pl> wstukał:

> [...]
    > 2.000zł

    > O co w tym chodzi - bezsensownie robić badanie techniczne jak tylko przytarłem

    Zgłosiłeś z AC? Dokonałeś naprawy? Kosztowało >2kPLN?
    Jeśli na jedno z powyższych odpowiedziałeś negatywnie, to do kosza pismo
    wrzuć :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-01-09 15:32:11
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Zgłosiłeś z AC? Dokonałeś naprawy? Kosztowało >2kPLN?
    > Jeśli na jedno z powyższych odpowiedziałeś negatywnie, to do kosza pismo
    Nie mam AC, naprawiać nie było co - przeciesz zarysowałem leciutko zderzakiem -
    po to one są, więc i na prawa kosztowała 0zł....

  • 4. Data: 2006-01-09 15:43:34
    Od: "Janek" <t...@e...pl>

> [...]

    zderzakiem -
    > po to one są, więc i na prawa kosztowała 0zł....

    Przeczytaj jeszcze raz. Przemyśl i napisz do jakich doszedłeś wniosków.

    PZD

  • 5. Data: 2006-01-09 15:51:09
    Od: l...@p...onet.pl

    > przekraczającą

    > zderzakiem -
    >
    > Przeczytaj jeszcze raz. Przemyśl i napisz do jakich doszedłeś wniosków.

    No własnie w zasadzie to nie ma pokazd w którym została dokonana naprawa
    wynikająca ze zdarzenia powodującego odpowiedzialnośc....

    czyli w kubeł? Dobrze kombinuje?

  • 6. Data: 2006-01-09 17:16:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > rejestracyjnego/zaświadczenia o badaniu
    >
    > O co w tym chodzi - bezsensownie robić badanie techniczne jak tylko przytarłem

    Moim zdaniem to im się pomyliły strony, intencją było wysłanie takiego
    pisma POSZKODOWANEMU. Ktoś źle kliknął, a może wprowadził odwrotnie dane
    do systemu. PZU S.A. to zwykła firma, tam też pracują ludzie roztargnieni,
    na kacu itd ;)

    Art. 17 ww. ustawy mówi o likwidacji SZKODY i o tym, że badanie jest po
    prostu dodatkowym kosztem szkody i że skoro trzeba go wykonać, to zakład
    ubezpieczeń ma obowiązek zwrócić za to badanie kasę.

    Zadzwoń i wyjaśnij.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 7. Data: 2006-01-09 22:02:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    l...@p...onet.pl [###l...@p...onet.pl.###] napisał:

    Przejdź się do nich i wyjaśnij, ale prawie na pewno ktoś się pomylił.
    Albo ktoś na Twoje ubezpiecznie wyłudził pieniądze.