  • 1. Data: 2004-03-20 11:21:36
    Temat: PROSZĘ O POMOC PRAWNĄ
    Od: "piecia" <P...@I...PL>

    witam wszystkich grupowiczów.mam pytanko kupilem wykrywacz metali explorer 2
    i słyszałem że trzeba mieć pozwolenie na takoy sprzęt czy kto? może się
    orientuje jak z tym jest za poradę z góry dziękuję!! :-)

  • 2. Data: 2004-03-20 15:04:56
    Temat: Re: PROSZĘ O POMOC PRAWNĽ
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piecia" <P...@I...PL> napisał w wiadomości

    Nie słyszałem o czymś takim. A jak będziesz chciał klucz w swoim ogródku
    znaleźć, to co? Zezwolenie wymagane jest na prace archeologiczne. No i pod
    to podciąga się łażenie z takim wykrywaczem po terenie i wykopywanie
    różnego żelastwa. Ale za samo posiadanie, to raczej nikt Ci zrobić nic nie
    może.

  • 3. Data: 2004-03-20 15:21:33
    Temat: Re: PROSZĘ O POMOC PRAWNĄ
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

> [...]
    > i słyszałem że trzeba mieć pozwolenie na takoy sprzęt czy kto? może się
    > orientuje jak z tym jest za poradę z góry dziękuję!! :-)

    pierwsze slysze!!! moze komus chodzilo o to ze nie wszedzie mozesz legalnie
    poszukiwac? na metal detector nie potrzeba zadnych pozwolen.
    pozdrawiam! zbisa
    P.S. a jak juz cos Twoj wykrywacz Ci zasygnalizuje to wykopuj to z duza
    ostroznosci!!! niektore znaleziska sa niesympatyczne.