    From: Martyna<m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PROBLEMY ZE SPADKIEM! POMOCY!!!
    Date: Sun, 17 Sep 2006 03:58:24 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam! Mam problem i chciałabym skorzystać z rady profesjonalisty. Mianowicie:
    należy mi się po zmarłym ojcu działka rolna w Nowej Iwicznej pod Warszawą.
    Ojciec dostał działkę ponad 1,7ha wraz z czterema siostrami. Po śmierci mojego
    ojca sąd oświadczył, że wraz z ukończeniem osiemnastego roku życia część działki
    ojca przechodzi na mnie i mojego brata. Problem w tym że nie waidomo która część
    działki należy do nas a poza tym ciotki uważają, że nic nam się nie należy
    ponieważ podobno ojciec był przez nie spłacony. Natomiast wiemy napewno, że
    absolutnie żadnej spłaty nie było bo gdyby tak to przecież wspomniałyby o tym na
    rozprawie sądowej po śmierci ojca. Chciałabym w takim wypadku dowiedzieć się co
    teraz możemy zrobić??? Ziemia jest nam przyznana ale podobno nie można jej
    sprzedać części działki tylko całą dużą dziłkę. Natomiast ciotki nie chcą o tym
    słyszeć. Poza tym naszym jedynym dochodem jest renta po ojcu a zaczynamy studia
    i pieniądze bardzo przydałyby się! Dziękuję bardzo za rozpatrzenie mojego
    problemu i proszę o szybką odpowiedź! PROSZĘ, PROSZĘ, PROSZĘ

    -> http://usenet.pomocprawna.info