  • 1. Data: 2003-09-30 16:31:38
    Temat: PROBLEM!! przelew z konta na konto !!! Z Niemiec do Polski
    Od: "MArciN" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie do grupowiczów. Być może ktoś z Państwa zna odpowiedź czy
    istnieje mozliwość dokonania przelewu z konta w Banku w Niemczech na konto w
    Banku w Polsce tak, aby pieniądze były na miejscu jeszcze w tym samym dniu?.
    Jak tego dokonać? Jak są wysokie dodatkowe koszty?
    Mam bardzo nietypową sytuacje i proszę o wypowiedź osoób, które mogą w
    jakimś stopniu pomóc albo podsunąć inne rozwiązanie problemu.

    PoZDrawiAM
    Marcin W. tel.: 0048-606150082
    mailto: m a r c i n n s @ p o c z t a .o n e t . p l
    POL-BETON