  • Data: 2004-06-07 17:59:21
    Temat: PROBLEM Z PZU
    Od: "ewa snieg" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    mam PROBLEM!!!!!!
    Dwa lata jadąć busem mitsubishi l-300 miałam kolizję z oplem omegą -zagapiłam
    sie na skrzyzowaniu i omega uderzyła mnie w bok .
    Po 2 latach dopatrzano sie i na podstawie zdjęć zrobionych przez likwidatora
    szkód stwierdzono,że wgniecenia w moim samochodzie nie powstały wskutek owej
    kolizji.
    Postawiono mi akt oskarżeniaz 286$1 kk.obecnie toczy sie sprawa przeciwko
    mnie.
    PZU- złozyło pozew cywilny o zwrot odszkodowania od 2002r+odsetki+koszty
    sądowe=fuul kasy!
    Wszystko przez to ,że koleś ,który mnie pukną mial w tamtym roku po mnie
    jeszcze 3stłuczki,z nie swojej winy.
    A przy tym dopatrzano sie nieprawidłowości u mnie.
    WIĘC MAM PYTANIE JAK SIE WYBRONIĆ?