    From: "s...@g...pl" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PRACA W POLICJI DOBRA CZY ZLA
    Date: 28 Mar 2004 22:25:12 +0200

    Bardzo prosze o pomoc i dyskusje,jestem
    studentem 5go
    roku,koncze prawo na umcs.szukam pracy,moze
    uda mi sie dostac do Policji.Zastanawiam sie
    czy to dobra praca i czy mozna pracujac tam do czegos
    dojsc.Ciekaw jestem czy jednak gdybym chcial zrezygnowac
    ktos inny chcialby mnie zatrudnic.Nie wiem co zrobic
    czuje sie troche zagubiony,nie wiem co ze mna bedzie
    po studiach,wszyscy zadajemy sobie to pytanie i nie
    do konca optymistycznie patrzymy w przyszlosc,a moze
    powinnismy sie jednak bardziej usmiechac do zycia.
    A moze nie isc do policji tylko zalapac sie
    na jakis staz za 600 zl a potam szukac pracy i
    startowac na aplikacje prokuratorska czy sedziowska.
    Czy pracujac w policji mozna robic aplikacje prokuratorska?
    Czy to dobry sposob?
    Prosze o r...@g...pl
    Pozdrawiam serdecznie.