  • 11. Data: 2004-12-04 23:33:17
    Temat: Re: [POZ} żądanie czy wniosek??
    Od: "[POZ] Teddy34" <t...@o...pl>

    > Coś kręcisz. Zażalenie na postanowienie o odmowie sprostowania protokołu
    nie
    > przysługuje, a co za tym idzie problem ten nie mógł bezpośrednio stać się
    > przedmiotem rozważań Sądu Okręgowego. Mogłeś co najwyżej podnosić to w
    apelacji
    > od orzeczenia merytorycznego, ale nawet jeśli apelacja została
    uwzględniona to
    > na pewno nie na podstawie tego że sąd I instancji odmówił ci sprostowania
    > protokołu, czy tez na tej podstawie że dał głos drugiej stronie.

    Dokladnie tak jak piszesz tyle, ze byl to jeden z argumentow choc przynam
    ,ze nie podstawowy.
    Tyle w sprawie sprostowania. Krecenie pozostawiam Tobie ... szczegolnie gdy
    chodzi o definicje bo tu jakos zaniemogles.

    > Czyżbyś był pieniaczem pospolitym?
    Pieniacz to czlowiek, ktory procesuje sie byle sie procesowac a ja do takich
    nie naleze.
    Nie znosze gdy ktos mi wciska choc nie zna sie na rzeczy albo udaje, ze sie
    zna ... I tak jest w tym przypadku.
    Teddy

  • 12. Data: 2004-12-07 16:58:22
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    [POZ] Teddy34 wrote:

    > I tak jest w tym przypadku.

    coś w tym jest

    KG

  • 13. Data: 2004-12-07 17:20:53
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a) w wiadomości news:cp4nd7$cm2$1@news.onet.pl:

    > coś w tym jest

    Czyżbyś uważał, że teddy ma rację?

    --
    JOHNSON :)

  • 14. Data: 2004-12-07 18:03:44
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson wrote:
    > Czyżbyś uważał, że teddy ma rację?

    A Ty od razu tak. Poszukaj drugiego znaczenia :)

    KG

  • 15. Data: 2004-12-07 19:11:28
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a) w wiadomości news:cp4r7q$ssm$1@news.onet.pl:

    > A Ty od razu tak. Poszukaj drugiego znaczenia :)

    :)

    --
    JOHNSON :)