    From: "tweety102" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: POMOCY!!! PRAWA AUTORSKIE !!!
    Date: Thu, 20 May 2004 16:04:35 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@193.24.205.72

    Jest taka sprawa:)
    Ktos chce ode mnie zakupic prawa autorskie do moich referatow itp. dot. UE,
    które zgromadzilem przez lata moich studiow. Ten ktos chce je wykorzystac w
    portalu internetowym i pyta mnie jaka bylaby cena wykupu licencji na zakup
    praw autorskich, gdyz nie wyklucza iz w przyszlosci moze chciec je
    odsprzedac wraz ze stronka.
    Problem w tmy ze ja wogole nie mam pojecia ile to moze byc warte ??
    Jaka mam cene zaproponowac ???
    Rozumiem iz powinnismy zawrzec standardowa umowe przeniesienia praw
    autorskich lub licencyjna ??
    Prosze niech mi to ktos dokladnie wytlumaczy jak mam postepowac w tej
    sprawie..kompletnie nie wiem.

    tweety102
    gg 1889886