  • 1. Data: 2002-06-06 11:38:40
    Temat: POMOCY! - NSA - gdzie wzory skarg ?
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Witam,

    Gdzie znajde w Internecie wzory pism do Naczelnego Sadu
    Administracji? Musze wniesc _skarge_ do NSA na "nieadekwatna"
    decyzje odwolawcza Wojewody Slaskiego.

    Z godzine szukalem po Internecie, ale nic nie znalazlem.
    Jednak nie wierze, zeby gdzies nie bylo wlasnie takich
    wzorow pism do NSA.

    Gdzie znajde takowe wzory pism (w tym wypadku skargi
    do NSA) ?

    Prosze o pilna pomoc, bo czas leci a mam tylko 30 dni.
    Z gory dziekuje.

    Pozdrawiam
    Neko

  • 2. Data: 2002-06-06 15:58:09
    Temat: Re: POMOCY! - NSA - gdzie wzory skarg ?
    Od: "Neko" <n...@z...pl>

    Użytkownik "Neko" <n...@z...pl> napisał

    > Prosze o pilna pomoc, bo czas leci a mam tylko 30 dni.
    > Z gory dziekuje.

    Dziekuje za pomoc. Juz otrzymalem mnostwo odpowiedzi, fenks :)

    Neko

  • 3. Data: 2002-06-06 17:42:43
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jun 2002, Neko wrote:
    [...]
    >+ Dziekuje za pomoc. Juz otrzymalem mnostwo odpowiedzi, fenks :)

    Chomiki jakoweś: nikt się wiedzą (publicznie) nie podzielił ;) !

    Pozdrowienia, Gotfryd