  • 71. Data: 2016-10-07 17:21:36
    Temat: Re: PO co komu mój numer dowodu na umowie?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Poprosiłem notariusza o nieujawnianie dowodu i peselu w akcie i sie zgodził (akurat
    taki akt, o wypis którego mogłyby prosić setki osób).

    -----
    > Notariusz oczywiscie musi ustalic tozsamosc osob, to sprawdzenie dowodow jest wrecz
    obowiazkowe.
    > Ale jakby sie tak petent uparl ... numer dowodu jest do umowy, czy tylko to
    wiadomosci notariusza ?
    > I niech sobie w swoim archiwum przechowuje, ze ustalil tozsamosc na podstawie DO nr
    ... drugiemu kontrahentowi ta informacja niekoniecznie potrzebna.

  • 72. Data: 2016-10-07 17:44:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2016-10-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Preferuję zabezpieczenie przez monitoring, niż przez jakieś
    >pseudo-paranoiczne
    >zachowania.

    Przeciez wszystkich bankow i podobnych instytucji nie zmonitorujesz.

    >Jest wpisany na akcie notarialnym.

    >Ale wiesz, że strony dostają odpisy tych umów?

    Umow. A niekoniecznie informacji dodatkowych, ze notariusz ustalil
    tozsamosc na podstawie xxxx.

    >Umowa Najmu Okazjonalnego jest zawierana w formie aktu notarialnego,
    >co wynika wprost z ustawy.

    J.

  • 73. Data: 2016-10-07 17:52:41
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-10-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Przeciez wszystkich bankow i podobnych instytucji nie zmonitorujesz.

    Wystarczająco dużo (BIK).
    A to i tak jest lepsza prewencja niż utrudnianie sobie życia paranoją,
    ale zaniedbywanie monitoringu :)

    > Umow. A niekoniecznie informacji dodatkowych, ze notariusz ustalil
    > tozsamosc na podstawie xxxx.

    W tych umowach jest to zawarte (dokładne dane identyfikacyjne osób zawierających
    umowę). Może jakiś się znajdzie, co na prośbę tego nie zamieści, ale nie wiem czy
    to się da zagwarantować.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 74. Data: 2016-10-10 11:39:39
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    > A w druga strone - Shrek zada okazania twojego dowodu ?
    > I jakiegos papieru potwierdzajacego posiadanie tego mieszkania ?

    Jak ja wynajmuję mieszkanie, to pokazuję bez wezwania?
    Dziwny jestem? :)

  • 75. Data: 2016-10-10 13:31:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rg" napisał w wiadomości grup
    com...

    >Jak ja wynajmuję mieszkanie, to pokazuję bez wezwania?
    >Dziwny jestem? :)

    Moze i normalny, ale jesli lokator ma wplacic kaucje, placic
    regularnie lub sp* - to po co takiemu dowod okazywac :-)

    J.

  • 76. Data: 2016-10-10 14:04:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-10-10 o 13:31, J.F. pisze:

    > Moze i normalny, ale jesli lokator ma wplacic kaucje, placic regularnie
    > lub sp* - to po co takiemu dowod okazywac :-)

    Jak ma wpłacić kaucję to chce wiedzieć komu. Jakby za jakiś czas
    okazało się że właścicielem jest jednak ktoś inny.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2016-10-10 16:41:02
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-10-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Moze i normalny, ale jesli lokator ma wplacic kaucje, placic
    > regularnie lub sp* - to po co takiemu dowod okazywac :-)

    I tak na gębę uwierzysz, że to np. moje mieszkanie i mam do niego tytuł prawny? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 78. Data: 2016-10-10 18:24:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .org...
    On 2016-10-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]

    >I tak na gębę uwierzysz, że to np. moje mieszkanie i mam do niego
    >tytuł prawny? :)

    A to osobna sprawa w co uwierze, czego zazadam, i jak potraktuje
    opornego wlasciciela.

    No i w efekcie wyjdzie, jak sie wzajemnie potraktujemy :-)

    J.