  • 1. Data: 2006-03-29 15:11:32
    Temat: PKZP
    Od: Lukasz <s...@f...onet.pl>

    Witam!

    Mam wątpliwą przyjemność być w zarządzie Pracowniczej Kasy Zapomogowo
    -Pożyczkowej przy PTK INFRASTRUKTURA S.A. Rybnik. Kasa działa od roku.

    Księgowość PKZP prowadzi pani z naszego działu księgowości (która
    nigdy tego wcześniej nie prowadziła).
    Niestety, mimo próśb, od jakiegoś czasu na czas przyznawania pożyczek
    nie dostarczała aktualnych danych, pracownicy zostawali obciążani
    składkami lub ratami mimo wypisania z PKZP, nie potrącała rat, brak
    przelewów, obrotów na koncie. A już o stanie poszczególnych funduszy
    to mogliśmy pomarzyć.

    I nagle, ku mojemu zadowoleniu ta pani zgłosiła mi że zdecydowanie już
    nie chce prowadzić księgowości PKZP.
    Jak się okazało, moja radość była przedwczesna.
    Ta pani poszła do prezesa, że chce 2x więcej pieniędzy za prowadzenie
    kasy, na co prezes się zgodził (nie informując mnie o tym, pod pewnymi
    warunkami, też bym się zgodził).
    Czyli zasada: jeśli wszystko olewasz - dostaniesz pożyczkę.
    Nie poinformowała mnie, że chce dalej prowadzić PKZP napisałem do
    prezesa o rozwiązanie z nią umowy. I zaczęła się burza.

    I w związku z tym mam pytanie.
    Dział Księgowości (swoją drogą, "dział żony prezesa") uważa, że
    prowadzić księgowość może tylko osoba podległa Głównemu Księgowemu
    (czyli w zasadzie tylko dział księgowości), nie można zlecić na
    zewnątrz (np. spółce matce). Jak to jest?

    Proszę szybką odpowiedź, bo nie mam ochoty podpisywać się pod
    nierzetelnością tej pani i mam zamiar jutro ogłosić nadzwyczajne
    zebranie członków PKZP w którym zarząd poda się do dymisji.

    Może ktoś ma jakieś doświadczenia.

    Człowiek robi coś społecznie, to jeszcze jest tym złym.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

    Załączniki:
    1) <none>

  • 2. Data: 2006-03-29 16:10:51
    Temat: Re: PKZP
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > nie chce prowadzić księgowości PKZP.

    > Ta pani poszła do prezesa, że chce 2x więcej pieniędzy za prowadzenie

    Ja oglądałem parę razy film "Miś", ale nie mam pomysłu jak Ci pomóc :)

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl

  • 3. Data: 2007-06-17 18:25:31
    Od: j...@p...onet.pl

    Lukasz napisał(a):

    > Mam wątpliwą przyjemność być w zarządzie Pracowniczej Kasy Zapomogowo
    > -Pożyczkowej

    Wszystko już jest OK.
    Musieliśmy się dotrzeć i doszliśmy do porozumienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz