  • 1. Data: 2006-03-29 12:35:11
    Temat: wymiana dowodu osobistego
    Od: "kajak" <r...@w...pl>

    Witam serdecznie,
    gdzie nalezy sie udac po odebraniu nowego dowodu osobistego (procz
    skarobwego i bankow, co jest oczywiste) - prowadze 1 osobowa dzialalnosc
    gospodarcza

    pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2006-03-29 19:03:08
    Temat: Re: wymiana dowodu osobistego
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kajak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie,
    > gdzie nalezy sie udac po odebraniu nowego dowodu osobistego (procz
    > skarobwego i bankow, co jest oczywiste) - prowadze 1 osobowa dzialalnosc
    > gospodarcza

    W skarbówce podawałes gdzies numer dowodu? Przecież jesteś identyfikowany po
    nr NIP i REGON. W deklaracjach przecież nie ma słowa o nr dowodu.

  • 3. Data: 2006-03-30 08:41:10
    Od: "X" <...@w...pl>

    Z tego co wiem w skarbówce TRZEBA podać nowy nr dowodu. Ja tego nie
    uczyniłem "w terminie" po ślubie i dostałem karę 250 zł.

  • 4. Data: 2006-03-30 12:18:31
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "X" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Z tego co wiem w skarbówce TRZEBA podać nowy nr dowodu. Ja tego nie
    >uczyniłem "w terminie" po ślubie i dostałem karę 250 zł.

    A możesz mi przypomnieć w której deklaracji urząd dostał numer dowodu
    osobistego?

  • 5. Data: 2006-03-30 12:36:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Boombastic wrote:

    > A możesz mi przypomnieć w której deklaracji urząd dostał numer dowodu
    > osobistego?

    NIP-1 lub NIP-3

  • 6. Data: 2006-03-30 14:21:48
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    > W skarbówce podawałes gdzies numer dowodu? Przecież jesteś identyfikowany
    > po nr NIP i REGON. W deklaracjach przecież nie ma słowa o nr dowodu.

    dobry UM daje od razu formularz dla skarbówki i przypomina o tym obowiązku -
    a jest na to 30 dni od daty odbioru

  • 7. Data: 2006-03-30 15:02:32
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > NIP-1 lub NIP-3

    Już sprawdziłem w deklaracjach. Tam jest mowa o dokumencie potwierdzającym
    tożsamość, więc moze też być paszport, nie? Po prostu dawno nie skladałem
    NIP1 i nie pamietałem.