  • Data: 2005-09-17 23:38:37
    Temat: (PILNE) rozwiązanie umowy ze szkołą..
    Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam...

    Pilna sprawa...proszę o pomoc

    15.09.2005 podpisałam umowę o świadczeniu usług edukacyjnych ze szkołą X.

    Zapewniali super kadrę nauczającą, pomoce dydaktyczne, właściwą organizację
    zajęć itd.
    Byłam na pierwszych zajęciach i ogólnie szkoła wypadła nędznie,
    jeśli chodzi o jakość usług, kulturę i podejście nauczycieli.

    Miałam opłaty czesnego rozłożone na raty.
    Raty poszczególne wynoszą według rozpiski:
    pierwsza rata w dniu zapisu - 20zł
    druga rata do 10.X.2005 - 118zł
    trzecia rata do ?.XI.2005 - 118zł
    czwatya rata do ?.XII.2005 - 118zł
    piąta rata do ?.I.2006 - 118zł

    Mam zapłacone póki co 20zł, czyli pierwsza rata.

    Cytuję 2 punkty z umowy odnośnie odstąpienie od umowy:

    "Uczniowi przysługuje umowne prawo odstąpienia od niniejszej umowy,
    o czym powinien powiadomić Szkołę pisemnie najpóźniej 30 dni przed
    zakończeniem semestru. Umowa w takim przypadku rozwiązuje się w
    ostatnim dniu trwania semestru, w którym nastąpiło umowne odstąpienie."
    *
    "W przypadku umownego odstąpienie od umowy przez Ucznia
    w trakcie jej trwania Uczeń uiszczający czesne w ratach zobowiązany jest
    do wpłaty na rzecz Szkoły odstępnego w wysokości stanowiącej różnicę
    pomiedzy wysokością czesnego w semestrze, w którym nastąpiło rozwiązanie
    umowy, a kwotą wpłaconą przez Ucznia tytułem czesnego w tym semestrze."

    Podjęłam decyzję, że rezygnuję.
    I mam pytanie do Was o co chodzi w tych dwóch paragrafach z umowy, które
    powyżej zacytowałam ?
    Jakie koszty za odstąpienie od umowy mogłabym ponieść ?

    I jesli uważam, że nie zapewnili od początku obiecywanych zasad,
    to czy mam prawo odstąpić od umowy i na jakich zasadach ?

    Jaką argumentację stosować w pisemnej rezygnacji, żeby ponieść najniższe
    koszty ?

    Za wszelkie informacje dziękuję z góry.
    Pozdrawiam :)
    Katrinos