  • 1. Data: 2003-10-22 20:29:15
    Temat: Niemila sasiadka
    Od: "Adam" <n...@W...pl>

    Witam,
    Sprawa wyglada tak, (streszczenie),
    mam 9 letniego syna, jechal w windzie
    wsiadl starszy o rok syn sasiadki ze swoim kuzynem,
    zaczeli dokuczac synowi,
    i od slowa do slowa dzieciaki zaczely sie tarmosic
    syn sie bronil podrapal tamtego w reke, a synowi dostalo sie w glowe
    (tez podrapanie).
    No nic zdarza sie dzieciaki sie czasami bija.
    A saiadka strwierdzila ze to moj syn pobil
    jej syna :)
    I ze ona wzywa policje - troche niemila byla,
    za zadrapania policja??? szczegolnie , ze z relacji syna i z
    proporcji wychodzi ze to mojego synka zaczepili.
    To wszystko bylo pare dni temu.

    A dzisiaj dowiaduje sie ze zaczepiala mojego synka
    i mowila mu ze policja wszystko juz wie i ze jak sie bedzie odzywal
    do jej syna to przyjda do nas:)

    I teraz pytanie - czy ona straszac tak mego syna popelnia jakies wykroczenie
    lub przestepstwo??

    Licze na odpowiedz od specjalistow.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-10-22 22:23:55
    Temat: Re: Niemila sasiadka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Groźby karalnej z tego nie zrobisz. W zasadzie, to należało by po prostu
    naubliżać sąsiadce na osobności, ale coś mi się zdaje z tego opisu, że to
    bez sensu. I tak nie zrozumie.