    From: "Magda" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszustwo w PZU
    Date: 3 Feb 2005 18:17:27 +0100

    Moja sprawa wygląda tak, jakiś czas temu opłaciłam ratę za ubezpieczenie auta,
    kwota była znacznie wyższa od poprzedniej, jednak to niby z powodu ustraty 10%
    znizki. Ale nie w tym rzecz, po podpisaniu papierow i oplaceniu, nie dostalam od
    pracownika blankietu czy tez umowy calej transakcji, mimo upomnien dalej nie
    dostawalam, potwierdzenia, dopiero dzis po 4 tygodniach okazalo sie ze pracownik
    sfalszowal mój podpis i zawyżył stawke za ubezpieczenie, czerpiac z tego
    kozyści. Dziś próbowal przekupic mnie kwota 1000 zl za milczenie, oczywiście nie
    sgodzilam się, jutro wybieram sie do kierownika tego punktu PZU, Wiadomo że
    sprawy nie zaltwie polubownie bo taka instytucja powinna dzialas zgodnie z
    prawem jestem ciekawa, czy jest mozliwa, oczywiscie oprocz odzyskania zle
    naliczoneh oplaty inna forma odszkodowania od PZU, i co poradzicie w tej
    sytuacji. Prosze o wypowiedz osoby ktore orietuja sie w takich sprawach, Z gory
    dziekuje za opinie.