    From: SERG <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszustwo na portalu aukcyjnym i Policja
    Date: Sat, 10 Jan 2015 09:33:10 +0100

    Jakiś czas temu zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym doładowanie
    telefonu GSM. Transakcja opiewała na bajońską kwotę 4,50zł.
    Doładowanie nigdy nie zostało mi przesłane przez sprzedawcę czyli
    zostałem jednym słowem oszukany.
    Sprzedawca musiał jednak solidnie narozrabiać bo po około 2 miesiącach
    od transakcji przyszła mi wiadomość mailowa od policjanta z wydziału Do
    Walki z Korupcją i Przestępczością Gospodarczą Komendy Powiatowej
    Policji w Olkuszu.
    W mailu proszą mnie o potwierdzenie swoich danych osobowych i adresowych
    w celu zlecenia czynności przesłuchania mnie we właściwej jednostce
    policji. I tu nasuwa mi się pytanie czy muszę im te dane potwierdzać?
    Powiem szczerze, że nie mam za bardzo ani czasu, ani ochoty chodzić po
    komisariatach i ,,bujać się" w sprawie utraconych 4,50zł. Czy w stosunku
    do mnie mogą zostać wyciągnięte jakieś nieprzyjemne konsekwencje w
    związku z niepotwierdzeniem swoich danych? Czy też mogę im śmiało
    odpisać, że faktycznie zostałem przez tą osobę oszukany, ale nie chcę
    tego zgłaszać?

    Będę wdzięczny za pomoc.