  • 1. Data: 2004-05-26 18:10:18
    Temat: Oszust
    Od: "WOJTEK" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bardzo prosze o opinie na temat takiej sprawy:
    Umowilem sie z klientem na GG na kupno karty graficznej. Ustalilismy cene
    220 zl, 100 zl wplacilem mu od razu na konto, a reszte mialem zaplacic
    listnoszowi przy odbiorze sprzetu. Minął tydzien karta do mnie nie dotarla,
    a koles zaczął mnie unikać. Co teraz moge zrobic ?? Jak odzyskac te 100 zl ?
    Nie mamy zadnej umowy, dowodu itp. Jedyne co mam to zapis rozmów na "GG",
    ale czy moga to wykorzystać jako dowod ? Czy przez moją naiwnosc nie mam
    szansz na odzyskanie pieniedzy ? Prosze o pomoc i rady.

    Pozdrawiam....

  • 2. Data: 2004-05-26 18:37:15
    Temat: Re: Oszust
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "WOJTEK" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Umowilem sie z klientem na GG na kupno karty graficznej.

    > Czy przez moją naiwnosc nie mam
    > szansz na odzyskanie pieniedzy ?

    Dokladnie. Sam sie prosiles o oszukanie. Tez sobie medium kontaktu do handlu
    znalazles.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-05-26 18:41:17
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    WOJTEK wrote:

    > te 100 zl ? Nie mamy zadnej umowy, dowodu itp. Jedyne co mam to zapis
    > rozmów na "GG",

    Skoro wplacales na konto to jest slad w banku.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 4. Data: 2004-05-26 19:18:19
    Od: "WOJTE" <f...@W...gazeta.pl>

    Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5> napisał(a):

    > Skoro wplacales na konto to jest slad w banku.

    Czyli co mam zglosic sprawe na policje ? Przeciez nie wiadomo w jakim celu
    mu wplacilem pieniadze:( Rownie dobrze moglby to byc zwrot pozyczki jakiej
    mi udzielił itp :(

  • 5. Data: 2004-05-26 19:30:35
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > ale czy moga to wykorzystać jako dowod ? Czy przez moją naiwnosc nie mam
    > szansz na odzyskanie pieniedzy ? Prosze o pomoc i rady.

    Masz kopie rozmowy, mam nadzieje ze równiez dowód wpłaty :)dodatkowo mozesz
    poprosić a...@g...pl o numer IP kolesia o danym numerze gg + data
    kiedy rozmawiałes.
    Wyjaśniasz wtedy kolesiowi iż posiadasz dowód ze to z nim zawierałes
    transakcje itd i ma określona ilość czasu na oddanie pieniędzy lub wysłanie
    sprzętu a jak nie to pisesz mu, że zgłosisz to na Policje i tyle.

  • 6. Data: 2004-05-26 19:32:01
    Od: xaxon <n...@s...won>

    On/Dnia Wed, 26 May 2004 19:18:19 +0000, WOJTE wrote/napisał(a):

    > Czyli co mam zglosic sprawe na policje ? Przeciez nie wiadomo w jakim celu
    > mu wplacilem pieniadze:( Rownie dobrze moglby to byc zwrot pozyczki jakiej
    > mi udzielił itp :(

    Wiadomo w jakim celu. Na poleceniu przelewu jest to napisane. :)
    Chyba, że napisałeś coś innego... :(

    Pozdrawiam,
    Jerry

    --
    Jarek Witkowski Linux user #136162 |/
    http://www.jerry.prv.pl -- tam jest mój e-mail (')

  • 7. Data: 2004-05-26 20:59:14
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    WOJTE wrote:

    > Czyli co mam zglosic sprawe na policje ? Przeciez nie wiadomo w jakim celu
    > mu wplacilem pieniadze:( Rownie dobrze moglby to byc zwrot pozyczki jakiej
    > mi udzielił itp :(

    Coz, skoro sam juz na wstepie nie wierzysz w siebie i w swoje argumenty
    to daj sobie na luz ;)