  • Data: 2002-05-24 20:48:47
    Temat: Oszukany w serwisie komputerowym
    Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Oszukano mnie w serwisie komputerowym, co moge zrobic?
    1.5 miesiaca temu kupilem komputer. Przed tygodniem sie zepsul, oddalem do
    serwisu (mam gwarancje 2-letnia). Naprawa trwala tydzien.
    Przy odbiorze stwierdzono, ze wszystko juz dziala, ze wymieniono plyte glowna.
    Poprosilem o wlaczenia komputera, wlaczono go, dzialal wiec zaakceptowalem.
    Wieczorem podlaczylem komputer w domu i okazalo sie, ze zostalem oszukany.
    Zamiast procesora AMD XP 1700 dostalem AMD Athlon 1100, a wiec sporo wolniejszy.
    Teraz sprawdzalem, na procesorze nie ma nawet ich nalepek, wiec
    pewnie kiedy tam sie zglosze beda chcieli utrzymywac, ze je zdjalem,
    a procesor wymienilem sam i chce ich naciagnac.
    Jakie kroki moge przedsiewziac aby odzyskac to za co zaplacilem?

    Darek