  • 11. Data: 2005-01-03 06:38:04
    Temat: Re: Oszukany przez przedstawiciela operatora tel.kom.
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Robert wrote:
    > Niech zgadnę... era ???

    Nie chce podawac sieci - przynajmniej do momentu wyjasnienia mojej sytuacji.

    --
    Arek

  • 12. Data: 2005-01-03 06:43:03
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Pajączek wrote:
    > Użytkownik "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> napisał w
    > wiadomości news:41d82734$1@news.home.net.pl...

    > Jesteś wkurzony, to rozumiem. A moze w ramach ostrzeżenia innych podaj
    > więcej szczegółów, w jaki sposób przedstawicielowi udalo się przeciągnąć
    > rozmowy do 40min, bo jak się domyślam była to jego taktyka-zmęczenie
    > przeciwnika i doprowadzenie do sytuacji, że tamten chce jak najszybciej
    > sfinalizować sprawę, podpisać co mu się podsunie a reszte przyjąć na gębę.

    Wlasnie rzecz w tym, ze te 40 min zajelo skserowanie dokumentow moich
    jak i firmy, przepisanie danych do komputera, wydrukowanie dokumentow.
    Nie bylo zadnej rozmowy poniewaz przyszedlem z konkretna wiedza o jaki
    abonament chodzi, jaki aparat, za ile aparat oraz ze swiadomoscia, ze
    dostane co miesiac przez pol roku minuty x2.

    Nic wiecej nie bylo w tym czasie ustalane, wyjasniane, zadnych problemow
    z dokumentami. Po prostu ten typ tak mial. Do tego pytal jeszcze czy
    faktury przysylac na adres firmy to powiedzialem, ze nie i podalem inny
    adres ... pozniej okazalo sie, ze i tak wpisal, ze na adres firmy
    chociaz do komputera wklepywal to co mu podalem.

    Pierwszy raz spotkalem z taka niekompetencja u pracownika sieci
    komorkowej - a z sieciami mam do czynienia jako uzytkownik od kilku lat
    i nie jest to moja pierwsza umowa z nimi.

    --
    Arek