  • 1. Data: 2002-07-18 09:57:50
    Temat: Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i obywatelskich
    Od: "Misza" <m...@w...pl>

    Nie mam pojęcia co to za oświadczenie i gdzie sie po nie udać. Wiec prosże
    kogokolwiek o pomoc w tej kwestii, za którą z góry dziekuje :)
    Pozdrawiam
    Misza

  • 2. Data: 2002-07-18 20:05:18
    Od: "S.M." <w...@p...com>

    "Misza" <m...@w...pl> wrote in message
    > Nie mam pojęcia co to za oświadczenie i gdzie sie po nie udać. Wiec prosże
    > kogokolwiek o pomoc w tej kwestii, za którą z góry dziekuje :)
    > Pozdrawiam
    > Misza

    Witam,

    Jak sama nazwa wskazuje jest to oświadczenie, nie zaś zaświadczenie. Nie
    jest więc wydawane przez żaden organ. Po prostu składasz na piśmie
    oświadczenie następującej treśći: Ja Jan Kowalski, legitymujący się dowodem
    osobistym DD 554422 oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych i
    obywatelskich i nie byłem karany za przestępstwo popełnione umyślnie. U dołu
    miasto, data, własnoręczny podpis. I tyle.

    Pozdrawiam,
    S.M.