  • 1. Data: 2002-07-18 08:12:16
    Temat: zakup dzialki
    Od: "fuzzyk" <f...@w...pl>

    chodzi mi o taka sprawe. Moja babcia moze dokupic grunt od agencji rynku
    rolnego, ktory przylega do jej dzialki.
    Oczywiscie ona nie chce tej ziemi, ale jesli w jakis sposob mozna zrobic aby
    fizycznie ona to kupila, ale z jakims postanowieniem odsprzedazy na moja
    rzecz.
    z tego co sie orientuje to tylko ona moze ten grunt dokupic jako wlasciciel
    przyleglego gruntu (choc nie wiem na pewno) - chyba chodzi o prawo
    pierwokupu ?
    Jesli ktos spotkal sie z podobna sprawa prosze o kontakt.
    A moze to ja moge odrazu kupic ten grunt od ARR ?
    Jakie sa orientacyjne ceny zakupu gruntu na slasku ?

    Damian