    From: MiKey <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oświadczenie na mocy zeznania
    Date: Sun, 17 Jul 2005 01:56:06 +0200

    Zostałem przesłuchany jako świadek w trybie pomocy prawnej przez
    funckjonariuszki pobliskiego komisariatu. Nie miałem bezpośredniej
    styczności z prowadzącymi postępowanie, które toczy się w innym mieście.
    I w tym problem, bo pytania były chaotyczne, dowodziły sporej
    nieznajomości tematu (nie faktów czy wydarzeń). Generalnie ktoś kto
    pytania układał niewiele wiedział o co w ogóle pytać. Do tego
    funkcjonariuszki, które bezpośrednio przesłuchały były aż tak bardzo
    zaskoczone i zdezorientowane, że nie rozumiały nic. Na koniec zapytały
    wprost - "pan wie o co chodzi?". Otóż funkcjonariuszki te też nie za
    bardzo wiedziały jak zaprotokułować zeznanie i wyszedł raczej mętlik.
    Wiem o przysługującym mi wtedy prawie do wprowadzenia uzupełnień
    protokołu, jednak chciałbym uzupełnić zeznanie teraz, już po nim.

    Czy pisemne oświadczenie, które prześlę do właściwych służb będzie miało
    moc mojego zeznania? Czy mogę się o to domagać? A może zostanie to
    automatycznie potraktowane jako zeznanie? A może będzie to tylko
    materiał operacyjny, a nie dowodowy?

    z góry dzięki za odpowiedzi
    --
    pzdr