  • Data: 2002-04-18 07:34:10
    Temat: Orzeczenie o niezdolnośći do pracy!
    Od: "cris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow.
    Jestem rencista, posiadam "Orzeczenie lekarza orzecznika ZUS" o
    "czesciowej niezdolnosci do pracy (okresowo)".
    Czy tresc tego orzeczenia ma jakies znaczenie dla mojego przyszlego
    pracodawcy? Czy np. z tego orzeczenie wynika, ze moj przyszly pracodawca
    musi mi stworzyc specjalne warunki w pracy?
    Wolalbym aby to orzeczenie nie mialo znaczenia dla mojego przyszlego
    pracodawcy bo jesli musialby mnie traktowac na specjalnych warunkach to
    pewnie wolalby zatrudnic osoba bez takiego orzeczenia a nie brac na glowe
    renciste. Jeszcze dojdzie do tego, ze bede musial zrezygnowac z renty aby
    podjac jakakolwiek prace :(.
    Moze w sieci sa gdzies komentarze do orzeczen lekarza ZUS - prosze o
    odnosniki.

    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Tomasz T.