  • 1. Data: 2011-10-19 14:55:15
    Temat: Organizator odmawia wydania nagrody "bo tak"
    Od: PiotrR <b...@s...com>

    Witam,

    Wziąłem udział w promocji biura maklerskiego Noble Markets. W skrócie,
    należało zarobić określoną kwotę w wymaganej liczbie transakcji i w danym
    czasie, nagrodą był iPad2. Warunki spełniłem, wymagany zysk i obrót
    wygenerowałem, edycja konkursu zakończyła się, po kilku dniach pytam
    mailowo, co z moją nagrodą. I tutaj - niespodzianka - dostałem odpowiedź,
    że organizator na podstawie regulaminu postanowił mnie wykluczyć z
    promocji. Owszem, w regulaminie jest punkt, że organizator ma prawo
    wykluczyć dowolnego uczestnika bez podania przyczyn. Pytania do Was:
    Czy taki punkt regulaminu nie łapie się pod jakieś klauzule niedozwolone?
    Czy przypadkiem o takim wykluczeniu nie powinienem zostać poinformowany
    wcześniej, a nie dopiero po uzyskaniu prawa do nagrody?
    Jak ich teraz ugryźć?

    Zostałem poinformowany o prawie do złożenia reklamacji, uczyniłem to ponad
    miesiąc temu, odpowiedź podobno została do mnie wysłana listownie w piątek,
    przy czym oczywiście telefonicznie nikt mi nic nie chce powiedzieć, bo mam
    czekać na list. Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    PiotrR

  • 2. Data: 2011-10-19 18:19:51
    Temat: Re: Organizator odmawia wydania nagrody "bo tak"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotrR" <b...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > piątek,
    > przy czym oczywiście telefonicznie nikt mi nic nie chce powiedzieć, bo

    Mnie to wygląda na oszustwo - na pierwszy rzut oka. Gdybyś wiedział, że Cię
    wyklucza, to byś tych obrotów nie generował. Gdyby po prostu nie dali, to
    byłaby sprawa cywilna, a tak oszustwo. Ale ja bym po forach poszukał, czy
    nie ma innych podobnie oszukanych osób, bo gdyby były, to by oszustwo był o
    owiele mocniejsze. Zastrzegam, że regulaminu nie czytałem i nie znam
    motywów ich działania. Moze są jakieś merytoryczne powody. Przykładowo
    jesteś kimś z rodziny parcownika albo coś w tym guście.

  • 3. Data: 2011-10-20 04:51:23
    Od: PiotrR <b...@s...com>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 20:19:51 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > motywów ich działania. Moze są jakieś merytoryczne powody. Przykładowo
    > jesteś kimś z rodziny parcownika albo coś w tym guście.

    Dziękuję za sugestię, rozejrzę się po forach. Nie należę do rodziny
    pracownika ani osób współpracujących, ot, zobaczyłem reklamę, pomyślałem,
    że spróbuję. Jestem zwykłym, szarym ;) klientem.

    Piotr

  • 4. Data: 2011-11-22 09:17:28
    Od: Sławomir Rutkowski <s...@g...com>

    On 19 Paź, 19:19, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > motywów ich działania. Moze są jakieś merytoryczne powody. Przykładowo
    > jesteś kimś z rodziny parcownika albo coś w tym guście.

    No to jest nas dwoje. Powody wykluczenia podejrzewam że wiem jakie są,
    bawiłem się handlem razem z żoną i otwarliśmy przeciwne pozycje, co
    oznacza że jeden traci, a drugi zyskuje. Nie jest to zabronione
    regulaminem promocji ani umową z NM, zaś w odpowiedzi na reklamację
    otrzymałem tylko informację że organizator podtrzymuje stanowisko. Bez
    podania przyczyny, mimo że wyraźnie w pierwszym zdaniu o nią
    zapytałem. Co dalej z nimi zrobić nie wiem, rzecznik praw konsumenta
    twierdzi że może wyłącznie wystosować pismo do organizatora z
    zapytaniem o powody wykluczenia i informacją że nie do końca
    prawidłowo się zachowują, ale nic poza tym...

  • 5. Data: 2011-11-22 09:17:43
    Od: Sławomir Rutkowski <s...@g...com>