  • 1. Data: 2011-10-18 11:26:55
    Temat: Monitoring i tabliczka informacyjna
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czy to prawda ze jak zaklada sie monitoring np na domku, dzialce,
    klatce schodowej to aby bylo to zgodne z prawem nalezy umiesicic
    tabliczke ostrzegawcza ze teren jest monitorowany?

  • 2. Data: 2011-10-18 21:01:33
    Temat: Re: Monitoring i tabliczka informacyjna
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Czy to prawda ze jak zaklada sie monitoring np na domku, dzialce,
    > klatce schodowej to aby bylo to zgodne z prawem nalezy umiesicic
    > tabliczke ostrzegawcza ze teren jest monitorowany?

    Hmmm, a czy sasiad calymi dniami siedzacy w oknie i obserwujacy podwórko
    musi wywiesic o tym informacje przy drzwiach?

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2011-10-18 21:32:20
    Od: Marek <.@.>

    Przemek Lipski wrote:
    > Hmmm, a czy sasiad calymi dniami siedzacy w oknie i obserwujacy podwórko
    > musi wywiesic o tym informacje przy drzwiach?

    Jeśli sąsiad ma w zadku rejestrator, może nagrywać co widzi i na żądanie
    sądu udostępnić nagranie to IMHO tak :)

    Marek

  • 4. Data: 2011-10-19 07:02:24
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Odpowiadacie pytaniem, a jaka jest Wasza odpowiedz. I jeśli nie trzeba
    wywieszac tabliczki to dlaczego ona sa tak powszechne?

  • 5. Data: 2011-10-19 07:07:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "slawek7" napisał w wiadomości grup
    4g2000vbw.googlegroups.com...
    > I jeśli nie trzeba wywieszac tabliczki to dlaczego ona sa tak powszechne?

    Żeby odstraszyć/zniechęcić potencjalnych intruzów. Nawet w lasach widuję
    teraz sporo tabliczek "monitoring"

  • 6. Data: 2011-10-19 07:18:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.10.2011 09:02, slawek7 pisze:
    > Odpowiadacie pytaniem, a jaka jest Wasza odpowiedz. I jeśli nie trzeba
    > wywieszac tabliczki to dlaczego ona sa tak powszechne?

    Bo są trendi i dżezi.

  • 7. Data: 2011-10-19 08:30:44
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    slawek7 pisze:
    > Odpowiadacie pytaniem, a jaka jest Wasza odpowiedz. I jeśli nie trzeba
    > wywieszac tabliczki to dlaczego ona sa tak powszechne?

    dlatego, że zestaw atrapa i tabliczka jest tańszy od kamery i rejestratora

    andy_nek

  • 8. Data: 2011-10-19 08:44:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-10-18 23:32, Marek pisze:

    > Jeśli sąsiad ma w zadku rejestrator, może nagrywać co widzi i na żądanie
    > sądu udostępnić nagranie to IMHO tak :)
    A twierdzisz tak na podstawie jakiego konkretnie przepisu?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2011-10-19 11:39:21
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Przepisu o tym, że mający w zadku może być posłem, a emerytowany prokurator
    nie może?
    Podpowiem: pierwsza litera to K.

    -----

  • 10. Data: 2011-10-19 11:59:24
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 00:02:24 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

    > Odpowiadacie pytaniem, a jaka jest Wasza odpowiedz. I jeśli nie trzeba
    > wywieszac tabliczki to dlaczego ona sa tak powszechne?

    Chodzi tylko o efekt psychologiczny. Tak jak w call center informują że
    rozmowa będzie nagrywana - to tylko po to żeby ich klient za szybko
    obelgami nie zarzucił.

    Pozdrawiam,
    Henry