  • 1. Data: 2011-10-19 20:30:45
    Temat: [kronika2prl] Żeby nikomu nie zagrażały...
    Od: mi <m...@o...pl>

    Żeby nikomu nie zagrażały... gospodynie wiejskie:
    http://tvp.info/informacje/biznes/afera-pierogowa-z-
    hazardem-w-tle/5492075

    Nie ma komentarza. Zczerwieniał ze wstydu i wyjechał do Londynu.

  • 2. Data: 2011-10-19 21:12:37
    Temat: Re: [kronika2prl] Żeby nikomu nie zagrażały...
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 19.10.2011 22:30, mi wrote:
    > Żeby nikomu nie zagrażały... gospodynie wiejskie:
    > http://tvp.info/informacje/biznes/afera-pierogowa-z-
    hazardem-w-tle/5492075

    Eh, aż mi w głowie się zakręciło z powodu nawału sukcesów dzielnych służb:
    5092,Wielka_oblawa_na_restauracje_w_Szczecinie__Powo
    d_.html

    "Sceny niczym z amerykańskiego filmu na ulicach Szczecina. Do jednej ze
    szczecińskich restauracji wtargnęło około 60 funkcjonariuszy policji i
    izby celnej. Powód obławy? Turniej pokera. (...) Zatrzymani tłumaczą, że
    nie grali na pieniądze, a jedynie na punkty i żetony. (...)
    Prawdopodobnie wtedy też zarzuty złamania ustawy anty hazardowej usłyszą
    uczestnicy podejrzewani o zorganizowanie nielegalnego turnieju pokera."

  • 3. Data: 2011-10-20 08:47:07
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-19 23:12, mi pisze:
> [...]
    > Prawdopodobnie wtedy też zarzuty złamania ustawy anty hazardowej usłyszą
    > uczestnicy podejrzewani o zorganizowanie nielegalnego turnieju pokera."

    Cóż się dziwita? Sowiesiaki są nietykalne, teraz dopiero pokażą na co
    ich stać, więc odpowiednie branżowe wydziały odpowiednich służb muszą
    się wykazać ilościowo.
    Na wszelki wypadek nie zakładajcie się o nic z kolegami przy świadkach,
    zwłaszcza o flaszkę. Wszak to już i korzyść materialna i obrót alkoholem
    bez koncesji.

    Jeszcze Wam się zackni do Korei Płn ;) Ja pewno nie dożyję.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.