  • 1. Data: 2009-10-15 11:05:07
    Temat: Orange: Pakiety roamingowe data
    Od: Munhitsu <m...@g...com>

    Witam,

    Czy orientujecie się może gdzie można znaleźć/otrzymać umowę na
    starszą/wygasłą usługę w Orange?

    Jestem po pierwszej reklamacji rachunku dla którego aktywowałem pakiet
    roamingowy 100MB UE w sierpniu tego roku.
    Obecnie na stronie Orange znajduje się umowa obowiązująca od 22
    września.
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/3275/3354547
    .pdf

    Nie ukrywam, że bardzo mnie ciekawi jej treść z czasu kiedy
    użytkowałem pakiet.

    Pozdrawiam,
    Mateusz

  • 2. Data: 2009-10-15 11:16:05
    Temat: Re: Orange: Pakiety roamingowe data
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 15 Paź, 13:05, Munhitsu <m...@g...com> wrote:
> [...]
    5/3354547.pdf

    > Nie ukrywam, że bardzo mnie ciekawi jej treść z czasu kiedy

    np. google
    Nie wiem czy ten ale i tak szukaj do skutku
    http://telepolis.pl/grafika/newsy/2008-11/orange_pak
    iety_roamingowe_data_regulamin.pdf

  • 3. Data: 2009-10-20 22:48:26
    Od: Munhitsu <m...@g...com>

    On 15 Paź, 13:16, Stachna <s...@g...com> wrote:

    > np. google
    > Nie wiem czy ten ale i tak szukaj do
    skutkuhttp://telepolis.pl/grafika/newsy/2008-11/oran
    ge_pakiety_roamingowe_d...

    Link ktory podales wskazuje pdf'a waznego do lutego.
    Wyglada jakby google nie zindeksowal tej umowy z zakresu sierpien 2009

    Nie ukrywam, ze potrzebuje tej umowy by miec do czego sie odwolac
    reklamujac rachunek.