    From: "radzio2" <a...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oprogramowanie OEM z Allegro.pl
    Date: Sun, 14 Mar 2004 15:42:47 +0100

    Witam Grupowiczów,

    Nurtuje mnie taka kwestia. Prowadzę DG związaną z branżą informatyczną.
    Załużmy, że kupuję oryginalne oprogramowanie OEM (np. Windows 95) na
    aukcji Allegro.pl razem z kartą sieciową. Sporządzam z kolesiem umowę
    kupna-sprzedaży.
    Okazało się, że jednak program nie jest mi potrzebny i zapakowany leży
    sobie w szufladzie. I tu moje pytanie:
    Czy taki produkt OEM razem z np. kartą sieciową mogę odsprzedać innej
    firmie, oczywiście wystawiając fakturę? Czy będzie to legalne z mojej
    strony i ze strony firmy, której to sprzedam? Słyszałem, że użytkownik
    tylko raz może odsprzedać innemu użytkownikowi produkt OEM. Jednak
    wydaję mi się, że ja nie jestem użytkownikiem, bo go nie używałem, lecz
    ewentualnie pośrednikiem.

    Proszę o Wasze uwagi w tej sprawie.

    Pozdrawiam,
    Radzio