  • 1. Data: 2003-02-04 08:19:48
    Temat: Opłaty notarialne - kupno mieszkania
    Od: ulapod <u...@w...pl>

    Kupuję mieszkanie spółdzielcze własnościowe (wartość 105 000). Mam kredyt na
    to mieszkanie (22.000 franków - hipoteka kaucyjna 93 000).
    Mieszkanie nie ma założonej księgi wieczystej.
    Czy ktoś może mi obliczyć ile będzie kosztowała mnie wizyta u notariusza
    (taksa notarialna itp.)?
    Na razie wiem tylko, ze płacę podatek w wysokości 2% wartości mieszkania.

    Z góry dziękuję!
    --
    ulapod

  • 2. Data: 2003-02-04 16:15:21
    Temat: Re: Opłaty notarialne - kupno mieszkania
    Od: "Piotrus" <p...@d...com.pl>

    Zadzwoń fo notariusza. Z checia Cie poinformuje

  • 3. Data: 2003-02-04 20:20:50
    Od: ulapod <u...@w...pl>

    Piotrus wrote:

    > Zadzwoń fo notariusza. Z checia Cie poinformuje

    Właśnie o to chodzi, ze już dzwoniłam do kilku i różnice są znaczne.

    --
    ulapod

  • 4. Data: 2003-02-04 20:45:54
    Od: "pix" <p...@w...pl>