  • 1. Data: 2003-02-04 06:38:34
    Temat: CZY MOGĘ POWOŁAĆ BIEGŁEGO-PROSZE O ODPOWIEDZ!!
    Od: c...@p...onet.pl

    jESTEM POWODKĄ W SPRAWIE O ODSZKODOWANIE ZA STRATY W PLONACH. POZWANYM JEST
    ZAKŁAD GÓRNICZY.CZY BIEGŁY MAJĄCY OSZACOWAĆ MOJE STRATY W PLONACH MOZE BYĆ
    POWOŁANY JEDYNIE PRZEZ SĄD ( BIEGŁY SĄDOWY ) CZY TEZ MOGE DOMAGAĆ SIĘ POWOŁANIA
    WŁASNEGO BIEGŁEGO?

    PROSZĘ O POMOC.

    POZDRAWIAM,BLANKA

  • 2. Data: 2003-02-04 06:48:17
    Temat: Re: CZY MOGĘPOWOŁAĆBIEGŁEGO-PROSZE O ODPOWIEDZ!!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    pierwsze pytanie tak, drugie nie

    i nie krzycz tyle, bo oczy bolą

  • 3. Data: 2003-02-04 11:38:44
    Temat: Odp: CZY MOGĘPOWOŁAĆBIEGŁEGO-PROSZE O ODPOWIEDZ!!
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

    Zawsze możesz kwestionować opinię jednogo biegłego i wnioskować, by sąd
    wyznaczył innego, ale będziesz musiała zapłacić zaliczkę na poczet jego
    wynagrodzneia

    BS