    From: Jackoski <n...@e...info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Opłaty notarialne
    Date: Mon, 12 Dec 2005 12:13:39 +0100

    Witam
    chciałbym zasięgną porady zwiazanej ze zmianami przepisów odnośnie ksiąg
    wieczystych. Ostatnio w telewizju było głośno o tym ze od 2 marca
    ulegaja zmianie stawki za wpis do ksiąg wieczystych nieruchomości.

    Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca mi sie poczekac.
    Żona ma otrzymać jako darowizne działke budowlana o powierzchni 32 ary.
    Jakie w zwiazku z tym sa opłaty (rodzaje opłat i ewentualnie widełki bo
    wiem ze w kazdym rejonie moga być inne). Czy opłaca mi się poczkać do
    marca aby nie płacic za dużo.

    Jak radzilibyscie przeprowadzić ta operacje aby jak najmniej zapłacić.
    Może zamiast darowizny bedzie bardziej sie opłacało 'kupić' od teśców tą
    działke ?
    Oboje z żona mamy wspólnote majatkową gdyby to miało znaczenie :)

    Pozdrawiam
    J.Jackowski