  • Data: 2003-01-26 22:31:17
    Temat: Opłata za czynsz - ile lat roszczenie ?
    Od: "TPI" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jw. A sprawa wyglada tak, że w ubiegłym roku na jesieni, prywatna firma,
    która aktualnie zarządza budynkami komunalnymi w mojej dzielnicy powiadomiła
    mnie, że winny jestem sto kilkadziesiąt złotych. Po kilku "awanturkach" w
    ich siedzibie otrzymałem wydruk i okazało się w końcu, że ta kwota wzięła
    się z jakiejś niedopłaty z tytułu ciepłej wody za rok 1998, płatne w
    styczniu 1999. Ponieważ mam doskonały porządek w papierach, sprawdziłem i
    okazało się, że nie posiadam żadnego powiadomienia z tamtego okresu czasu, a
    takowe zawsze dostarczane były przez dozorczynię. Możliwe, że wówczas
    urzędująca dozorczyni, cóż osoba zagladająca często do kileiszka nie
    dostarczyła mi tego powiadomienia. I moje pytanie, czy tego typu roszczenie
    nie ulega przypadkiem prekluzji po 3 latach ?
    Z góry dziękuję Państwu

    pozdrawiam

    Piotr