  • Data: 2003-05-26 12:13:37
    Temat: Opłata parkingowa
    Od: "Superbeer" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Płacić mandaty za parkowanie czy nie?
    Pytanie co najmniej jak z Hamleta - ale chyba warto podokuczać trochę
    bezdusznym przepisom zwłaszcza, że czasami człowiek dostanie dodatkowy
    mandacić zupełnie z kosmosu.
    Tak jak ja, nagle otrzymuję list z miejskiego zarządu dróg, że mam do
    zapłacenia mandat za parkowanie bez karnetu. I wszystko byłoby OK gdyby nie
    to, że w tym dniu ja a zwłaszcza mój samochód byliśmy w zupełnie innym
    mieście.

    Dodam, że ale informacja przyszła listem poleconym który (pewnie
    niepotrzebnie)odebrałem.

    Jak to załatwić - bardzo proszę o pomoc.

    Superbeer