  • 1. Data: 2002-09-06 08:45:37
    Temat: Opieka nad żoną po wypadku
    Od: "leszkin" <l...@p...onet.pl>

    Witam!
    Problem jest nastepujący:
    żona miała wypadek, w wyniku którego ma uszkodzony kręgosłup (na szczęście
    bez uszkodzenia rdzenia) i w tej chwili po wypisaniu za szpitala jest na
    6-ciotygodniowym zwolnieniu lekarskim. W zwiazku z wypadkiem wskazane jest by
    przebywała w pozycji leżącej, możliwości ruchu ma raczej ograniczone i
    wymaga by ktoś przy niej był.
    Mam pytanie czy przysługuje mi jako zatrudnionemu na podst. umowy o pracę
    zwolnienie do opieki nad żoną.
    Uzyskane do tej pory informacje są sprzeczne (lekarka twierdzi, że nie,
    inspektor z Inspekcji Pracy - tak).

    Pzdr
    Leszek

    P.S.
    Nie wiem czy jeszcze taka informacja będzie przydatna:
    mamy pięciomiesięczną córkę i żona jest na urlopie macierzyńskim.

  • 2. Data: 2002-09-06 09:01:03
    Temat: Re: Opieka nad żoną po wypadku
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

    "leszkin" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zwolnienie do opieki nad żoną.
    > Uzyskane do tej pory informacje są sprzeczne (lekarka twierdzi, że nie,

    Może niech Ci inspektor pracy poda podstawe prawną i z tym idź do lekarki
    tej co poprzednio albo może innej.
    Gosia

  • 3. Data: 2002-09-06 12:25:36
    Temat: Odp: Opieka nad żoną po wypadku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Evian <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:al9qad$2dqk$...@n...ipartners.pl...

    idz do petiatry prawdopodobnie dostaniesz opieke nad dzieckiem
    Sandra

  • 4. Data: 2002-09-06 16:38:17
    Od: kingurek <k...@p...fm>

    leszkin wrote:
> [...]
    > Nie wiem czy jeszcze taka informacja będzie przydatna:
    > mamy pięciomiesięczną córkę i żona jest na urlopie macierzyńskim.

    dostaniesz poniewaz masz do opieki dziecko a z tego tytulu przysluguje
    Ci urlop - najwyzej kloc sie o wychowawczy lub niech Twoja zona przebywa
    na macierzynskim juz 14 tygodni to niech z niego zrezygnuje ii wez go Ty
    a ona niech pojdzie na chorobowe, przysluguje Ci tez z tytulu opieki nad
    zona