  • Data: 2003-12-15 13:40:28
    Temat: OpenOffice - firmy i instytucje
    Od: Grzegorz Górnisiewicz <g...@j...ug.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Właśnie jestem po rozmowie z pewną osobą, która dzwoniąc do
    dystrybutora, a właściwie hurtowni sprzętu komputerowego i
    oprogramowania gdzie uzyskała informację następującą:

    OpenOffice jest darmowy tylko dla osób prywatnych a instytucje i firmy
    są zobowiązane do zakupu licencji w jednej z firm sprzedających
    pudełkowe wersje OpenOffice.

    Osobiście po raz pierwszy słyszę aby ktokolwiek musiał kupować
    OpenOffice'a aby użytkować legalnie. Nie wiem być może się mylę... a
    jeśli się mylę Urząd Gminy w którym pracuję bedzie musiał zakupić ok. 20
    kopii OpenOffice'a bo obecnie używamy go jako legalnego darmowego
    pakietu, ściągniętego z sieci.

    Prosiłbym o odpowiedź na pytanie: jak to jest z licencją na OpenOffice?

    Pozdrawiam
    Grzesiek G.