  • Data: 2003-01-15 12:32:42
    Temat: Okradła mnie pani prawnik
    Od: "Ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    We wrześniu podpisałam umowę o pożyczkę z panią prawnik na sumę 1600 zł (
    nie miała pieniędzy na życie) z terminem zwrotu 15 październik. Pod koniec
    października nie chciała mi oddać i wręczyła mi podpisany przez nią i
    wypełniony urzędowy blankiet wekslowy do sumy wekslowej nie przekraczającej
    2000 zł. Od tej pory ślad po niej zaginął ( mieszkała w mieszkaniu obok
    mnie, ale nie płaciła właścicielowi i ją wyrzucił). Mam tylko ten weksel i
    umowę o pożyczkę. Dowiedziałam sie w międzyczasie, że jest to oszustka i ma
    już dwóch komorników na głowie, ale nic jej nie zrobią, bo cały jej dobytek
    to tylko ubrania. Czy jest sens, aby wszcząć sprawę sadową ( nie mam
    pieniędzy na opłaty sądowe)? Czy fakt, że prawnik z wykształcenia kradnie
    nie jest argumentem jeszcze bardziej obciążającym tą osobę?

    Ela