  • 11. Data: 2005-06-04 08:02:55
    Temat: Re: Ojciec znęca się nad córką - pomoc prawna
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "Pionier" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:d7qeq5$2ot$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Problem który chciałem tu poruszyć dotyczy mojej dziewczyny a dokładnie
    <ciach>
    > Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za wszelką pomoc.

    Procedury prawne trwają długo.
    Cynicznie rzecz ujmując mogą zostać przyspieszone jeśli ojciec córkę zabije
    lub przynajmniej mocno porani albo gdy ona sama popełni skuteczne
    samobójstwo zostawiając odpowiedni list. No, może jeszcze kiedy sama zabije
    ojca..

    Rada - wyprowadzić się.

    Jeśli Ciebie nie stać na to, by dziewczynę utrzymać to:
    + albo zrób z tym coś sam - tj. zacznij zarabiać,
    + albo ją rzuć w ramiona innego, bogatszego - pomożesz jej w ten sposób, a
    jeśli ją kochasz na tym powinno ci przecież zależeć.

    Kłopotem może być jeszcze dziewczyna - tak od ojca uzależniona, że sama w
    praktyce nie chce swojej sytuacji zmienić. To bardzo toksyczne przypadki i
    zwykle trwające do końca życia.
    Jesli nie masz więc życiowej siły słonia to daj sobie spokój od razu.

    Trzymam kciuki za Twoją siłę i skuteczne poszukiwanie pracy

    Pzdr
    Marcin

  • 12. Data: 2005-06-04 08:04:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Brodek napisał(a):

    > Jeśli Ciebie nie stać na to, by dziewczynę utrzymać to:

    > + albo ją rzuć w ramiona innego, bogatszego - pomożesz jej w ten sposób,
    > a jeśli ją kochasz na tym powinno ci przecież zależeć.

    Aleś dowalił.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 13. Data: 2005-06-04 09:14:20
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    > Aleś dowalił.

    Miałem nadzieję, że widać wyraźnie, że ta druga alternatywa, którą tu
    zacytowałeś, ma jedynie pokazać, co facet powinien po prostu zrobić..
    Jak widać młode umysły wszystko czytają literalnie ;-(

    To łopatologicznie:
    Facet ma tylko jedną alternatywę - zacząć zarabiać na tyle, by pomóc
    dziewczynie się wyrwać.

    Pzdr
    Brodek

  • 14. Data: 2005-06-05 07:10:59
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 4 Jun 2005 11:14:20 +0200,
    Brodek <Brodek@nie_ma_mnie.pl> screamed:
    > To łopatologicznie:
    > Facet ma tylko jedną alternatywę - zacząć zarabiać na tyle, by pomóc
    > dziewczynie się wyrwać.

    To łopatologicznie: alternatywa może być _tylko_ jedna.
    Wyjątkiem są Alternatywy 4. (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 09:10:23 user up 10633 days, 21:05, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    69 + 69 = dinner for 4.

  • 15. Data: 2005-06-05 10:19:37
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > To łopatologicznie: alternatywa może być _tylko_ jedna.
    > Wyjątkiem są Alternatywy 4. (-:

    Nie znasz języka polskiego. Zobacz: http://tinyurl.com/asvb8

    Pozdrowienia
    Brodek

  • 16. Data: 2005-06-05 11:14:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 5 Jun 2005 12:19:37 +0200,
    Brodek <Brodek@nie_ma_mnie.pl> screamed:

    > Nie znasz jezyka polskiego. Zobacz: http://tinyurl.com/asvb8

    Nie znasz jezyka polskiego.
    Alternatywa - pot. jedna z 2 mozliwosci, miedzy ktorymi trzeba dokonac wyboru.
    Czyli 1 mozliwosc ma 1 alternatywna mozliwosc. Chodzilo mi o alternatywe
    w sensie - o alternatywne wyjscie.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 13:12:49 user up 10633 days, 1:07, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious.

  • 17. Data: 2005-06-05 17:59:59
    Od: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>

    .
    > Nie znasz jezyka polskiego.
    > Alternatywa - pot. jedna z 2 mozliwosci, miedzy ktorymi trzeba dokonac
    > wyboru.

    Czyli są jednak dwie alternatywy :-)

    Pzdr
    Brodek

  • 18. Data: 2005-06-05 22:01:19
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > To było w dalszym ciągu akapitu, który wyciąłeś. :-)

    Ślepotę należy karać. Pisanie po nocach też.

    Pozdrawiam
    MAc