  • 1. Data: 2008-06-20 18:21:03
    Temat: Ofe - zostal Pan wylosowany, podpisz pan umowe... a losowania nie bylo..
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

    witam,
    Pare dni temu w godzinach mocno wieczornych ok 21 przyszedl Pan z Nordea i
    stwierdzil, ze nie podpisalem umowy z OFE i zostalem wylosowany... zapytalem
    skad mam miec pewnosc, ze mnie wylosowano - otrzyumalem odpowiedz, ze skad
    by mieli moje dane... w sumie nie glupie.
    Podpisalem umowe.
    Dzisiaj - dwa dni po podpisaniu, otrzymalem list z zusu, ze jesli nie
    podpisze umowy do 10 lipca ( jeszcze 20 dni) to przydziela mi OFE z
    losowania....

    Troche dziwny temat - skad ofe ma moje dane? Spotkal sie ktos z takimi
    praktykami?
    Gdzie napisac, zeby ktos z nimi porzadek zrobil, bo to mi wyglada na niezla
    kombinacje...
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2008-06-20 19:07:31
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Trych" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > praktykami?
    > Gdzie napisac, zeby ktos z nimi porzadek zrobil, bo to mi wyglada na

    Napisz kiedy rozpocząłeś pracę i czy to nie jest przypadkiem staż z UP?

  • 3. Data: 2008-06-20 19:13:20
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

    > Napisz kiedy rozpocząłeś pracę i czy to nie jest przypadkiem staż z UP?

    Pracowalem od listopada 07 do maja 08 nie byl to staz , normalna umowa o
    prace.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2008-06-20 19:52:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michał Trych pisze:
> [...]
    > praktykami?
    > Gdzie napisac, zeby ktos z nimi porzadek zrobil, bo to mi wyglada na niezla

    Pan Cię wprowadził w błąd. Nawet jeśli nie podpisałbyś żadnej umowy z
    OFE i zostałbyś wylosowany, to oznacza, że nie musiałbyś już podpisać
    umowy z OFE, zostałbyś do niego zapisany w drodze losowania.

    Twoja niewiedza została wykorzystana - zostałeś zapisany do OFE Nordea.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-06-20 19:53:23
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 20 Cze, 20:21, "Michał Trych" <g...@p...pl> wrote:

> [...]
    > praktykami?
    > Gdzie napisac, zeby ktos z nimi porzadek zrobil, bo to mi wyglada na niezla

    Agent OFE dostal gdzies Twoje dane.

    Telefonik do OFE, Zus i pewnie zawiadomienie do prokuratury.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2008-06-20 19:59:02
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

> [...]
    > OFE, zostałbyś do niego zapisany w drodze losowania.
    >
    > Twoja niewiedza została wykorzystana - zostałeś zapisany do OFE Nordea.

    Ciekawe czy i ew. jak szybko uda sie to odkrecic.
    Dziekuje za info,
    pozdrawiam
    Michał

  • 7. Data: 2008-06-20 20:03:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michał Trych pisze:

    > Ciekawe czy i ew. jak szybko uda sie to odkrecic.

    Musiałbyś udowodnić, że zostałeś wprowadzony w błąd. Może być trudne.
    Skoro jednak musiałbyś się gdzieś się zapisać, to akurat wybór
    odpowiedniego OFE to jak wybór między dżumą a tyfusem. Nie ma dobrego
    wyboru, najlepiej byłoby w ogóle się nie zapisywać i pieniądze brać dla
    siebie, ale tak nie można.

    Najprościej byłoby poczekać 2 lata, kiedy bezpłatnie będziesz mógł
    zmienić OFE i potem przepisać się gdzieś indziej, jeśli będziesz chciał.

  • 8. Data: 2008-06-20 20:03:52
    Od: l...@g...com

    On 20 Cze, 21:59, "Michał Trych" <g...@p...pl> wrote:

    > Ciekawe czy i ew. jak szybko uda sie to odkrecic.
    > Dziekuje za info,
    > pozdrawiam
    > Michał

    Żaden telefon nic nie da. Pismo do ZUS i OFE Nordea o błędzie
    oswiadczenia woli, zgłoszenie do prokuratury i KONIECZNIE do KNF.

    multiofe.pl

  • 9. Data: 2008-06-20 20:05:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    l...@g...com pisze:

    > Żaden telefon nic nie da. Pismo do ZUS i OFE Nordea o błędzie
    > oswiadczenia woli, zgłoszenie do prokuratury i KONIECZNIE do KNF.

    A co z dowodami?

  • 10. Data: 2008-06-20 20:15:59
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

    > A co z dowodami?

    Zobaczymy jak sie sprawe uda odkrecic... napisalem maila - wiem, lepiej
    poleconym za potwierdzeniem, ale to w poniedzialek , do ofe z informacja co
    i jak. Zobacze co odpisza, a sadze, ze odpisza, bo napisalem, ze zaczne od
    zusu a skoncze na gazecie - przewaznie dziala w wiekszosci przypadkow...

    Co do dowodow- do sadu sie nie mam zamiaru wybierac, ale zona byla przy
    rozmowie i podpisywaniu umowy, ogolnie to ona zadzwonila po mnie, ze
    przyszedl jakis gosc z ofe itp...
    Sadze, ze musialby jakos udowodnic, ze sie z nim umowilem albo co, a nikt do
    mnie nie dzwonil itp, wiec ciezka sprawa.
    Ogolnie sadze ze to sliski temat, bo skads musial miec moje dane, skoro dwa
    dni po tym, dostalem list z zusu, moze stad ta godzina pozna itp.
    Tak mi chodzi po glowie - musza / musi miec jakies dojscie w zusie, albo
    poprostu na poczcie gdzie wysylaja takie zawiadomienia:) najprosciej:)
    osobiscie, mialem go wygonic, bo nie trawie wizyt o 21 bez uprzedzenia
    itp... ale zal mi sie chlopa zrobilo, ze pracuje do tej godziny... sie ma
    miekkie serce to trzeba miec twarda dupe:)