  • 1. Data: 2003-11-21 16:38:42
    Temat: Pozew do sadu - wzor
    Od: Total_newbiE <k...@i...pl>

    Witam
    Zwracam sie z nietypowa prosba do grupowiczow. Potrzebny mi jest wzor
    pozwu do sadu w dowolnej sprawie. Jest to dosc pilne ... czego to
    nauczyciele nie wymysla ;) Gdyby ktos mogl mi chociaz podac adres strony
    z takimi materialami to bylbym bardzo wdzieczny.
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc :)

  • 2. Data: 2003-11-21 16:50:57
    Temat: Re: Pozew do sadu - wzor
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Uzytkownik "Total_newbiE" wrote
[...]

    http://www.ms.gov.pl/formularze/formularze_cywilne.s
    html

    andie

  • 4. Data: 2003-11-21 16:51:07
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Total_newbiE" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:bplf2v$ihr$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > nauczyciele nie wymysla ;) Gdyby ktos mogl mi chociaz podac adres strony
    > z takimi materialami to bylbym bardzo wdzieczny.

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN273
    lub
    http://tinyurl.com/vht8

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie."

  • 5. Data: 2003-11-21 16:51:17
    Od: "Cheniu" <o...@m...com>

    Uzytkownik "Total_newbiE" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > nauczyciele nie wymysla ;) Gdyby ktos mogl mi chociaz podac adres
    > strony z takimi materialami to bylbym bardzo wdzieczny.

    Zerknij na http://prawo.hoga.pl/pisma_procesowe/start.asp

    Cheniu

  • 6. Data: 2003-11-21 18:23:01
    Temat: [OT] Re: Pozew do sadu - wzor
    Od: "Cheniu" <o...@m...com>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/vht8
    :)
    jeżeli już to http://www.wzory-pozwow.ag.bocznica.org/

    Cheniu

  • 7. Data: 2003-11-21 18:23:01
    Od: "Cheniu" <o...@m...com>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/vht8
    :)

  • 8. Data: 2003-11-21 18:32:48
    Temat: Re: [OT] Re: Pozew do sadu - wzor
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Cheniu" <o...@m...com> napisał w
    wiadomości news:bpll7f$7jh$1@atlantis.news.tpi.pl

    > :)
    > jeżeli już to http://www.wzory-pozwow.ag.bocznica.org/

    O tym triku nie wiedziałem, ale już zakodowałem
    i będę z niego korzystał. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie gorzej."

  • 9. Data: 2003-11-21 18:32:48
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

  • 11. Data: 2003-11-21 18:57:55
    Od: "Cheniu" <o...@m...com>

    > O tym triku nie wiedziałem, ale już zakodowałem
    > i będę z niego korzystał. :)

    Oby niezbyt często bo ktoś gotów Cię podejrzewać, że bawisz się w szeryfa na
    te grupie ;)

    Cheniu