  • Data: 2005-10-07 10:23:37
    Temat: Odzyskiwanie dlugu.
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taka historie, co sie ciagnie. Pewna Sp. z o.o. nie zaplacila mi za
    prace. No to sad, nakaz, komornik... Niestety, Sp. z o.o. nie ma zadnego
    majatku i nie ma co im wziasc. Rachunek bankowy pusty. Stary zarzad
    zwolniony. Spolka nie dziala. US siedzi na niej za niezaplacone podatki.
    Generalonie jestem ostatni w kolejce...

    Wiem, ze moge scigac teraz czlonkow Zarzadu, zeby odpowiedzieli
    finansowo z wlasnej kieszeni. I teraz pytanie. Przerabial ktos z Was
    taki sposob odzyskiwania dlugow? Licze na jakies info, bo nie wiem, czy
    brac sie za to, czy po prostu skonczyc na komorniczym akcie
    niewykonalnosci i pozegnac sie z kasa, a jedynie odzyskac VAT i
    podatek...

    Bede wdzieczny za wszelkie info z podobnych sytuacji.

    Pozdr