  • 41. Data: 2008-04-15 14:13:53
    Temat: Re: Odzyskanie działki
    Od: chris <c...@p...fm>

    i na seksie też się zna

    Kaczka wrote:

    > 3) klika wytrysków następujących po sobie, każdy kolejny stosunek jest
    > dłuższy

    O, i to jest pomysł na piątkę ;-)

    Zwłaszcza że 'pomiędzy' można zatrudnić paluszki albo język.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    (i nie ja zacząłem, nazwał mnie gnojkiem a nie dam się obrażać)

  • 42. Data: 2008-04-16 12:09:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > A kim ty jesteś w tej sprawie? Chyba osobą postronną, więc
    > po co się wtrącasz?

    Sądząc po jego zachowaniu o jest tym własnym wujem alkoholikiem ;)

    W tego typu rodzinach zdarza się niestety, że taki głupek może być
    bratem własnego ojca... No i oto skutki.