  • 1. Data: 2002-02-12 08:53:52
    Temat: Odzyskanie dlugu- pilne!!!
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie: prowadzilem dzialalnosc, jeden z
    kontrahentow nie zaplacil mi za zakupiony faktura towar. Wysylalaem monity o
    pokrycie naleznosci - bezskutecznie. W chwili obecnej nie prowadze juz
    dzialalnosci i moj dluznik rowniez. W jaki sposob moge szybko wyegzekwowac
    dlug. Chcialbym aby odbylo sie to szybko i przy minimalnych kosztach z mojej
    strony. Moje roszczenia nie podlegaja postepowaniu uproszczonemu ( chyba ) dlug
    przekracza kwote 5000 zl. Bardzo prosze o jakies wskazowki i informacje.
    Pozdrawiam
    Krystian
    Prosze o kontakt na priva: k...@a...pl

  • 2. Data: 2002-02-12 12:07:26
    Temat: Re: Odzyskanie dlugu- pilne!!!
    Od: "Baffon" <c...@p...fm>

    Masz kilka mozliwosci albo 3 gruzinow albo sad.
    Zaznaczam ze doga metoda jest kosztowna i czasochlonna a nawet jak zostanie
    doprowadzona do konca tzn bedzie wyrok to i tak niewiadomo czy da sie to
    sciagnac.
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-12 12:39:31
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 12 Feb 2002 e...@p...onet.pl wrote:

    > dzialalnosci i moj dluznik rowniez. W jaki sposob moge szybko wyegzekwowac
    > dlug. Chcialbym aby odbylo sie to szybko i przy minimalnych kosztach z mojej

    Postępowanie nakazowe?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 4. Data: 2002-02-13 01:05:01
    Od: "derski" <d...@b...gnet.pl>

    co znaczy ze nie prowadzi juz dzialalnosci - formalna likwidacja z
    wykresleniem z ewidencji/RHB ? raczej malo mozliwe bo wtedy musialby zamknac
    finanse na zero.
    Mozesz spedac wierzytelnosc firmie windykacyjnej. To bedzie zreszta
    najlepszy test czy warto jest w ogole sie sadzic o to. Jak dasz oferte
    sprzedazy to firma windykacyjna sprawdzi dluznika i powie co moze za to
    zaproponowac. Mozesz sie upierac przy wlasciwej umowie cesji przenoszacej
    skutecznie wierzytelnosc z chwila podpisania (a nie um powierniczej) takiej
    z platnoscia np. w ciagu 14 dni. Jak podpisza to znaczy ze sprawa jest do
    przejscia zakladajac ze pozniej po 14 dniach zaplaca. Generalnie rozwaz co
    masz: dokumenty do wierzytelnosci - f-ra czy podpisana przez dluznika, czy
    jest potweirdzenie salda, protokoly odbioru, oraz co ma dluznik: jakis
    majatek, swoje wierzytelnosci u innych firm. Da ci to odpowiedz czy warto i
    jaka droge wykorzystac. Acha sprawdz w sadzie (rejonowy wydz ukl-upadl
    wlasciwy ze wzgledu na siedzibe dluznika) czy dluznik nie ma upadlosci lub
    ukladu
    derski

  • 5. Data: 2002-02-13 07:33:13
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Postepowanie nakazowe - moze cos blizej na ten temat

  • 6. Data: 2002-02-13 07:33:14
    Od: <e...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2002-02-13 08:46:25
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 13 Feb 2002 e...@p...onet.pl wrote:

    > Postepowanie nakazowe - moze cos blizej na ten temat

    http://infor.pl/dane/?tresc=proces&right=4

    Odpisuj za cytatem.

  • 8. Data: 2002-02-13 11:30:15
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Wielkie dzieki :)

  • 9. Data: 2002-02-13 16:24:54
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Jak jestes E-Prawo to powinienes potrafic znac odpowiedz na to pytanie. A moze
    udzielasz platnych porad, a my ci je przygotowujemy za friko ?

    Piszesz pozew w postepowaniu nakazowym, kierujesz do Sadu Gospodarczego, nie
    zapomnij dodac wezwania do zaplaty i wyciagu z rejestru pozwanego.