  • 1. Data: 2006-10-28 14:43:40
    Temat: Odzyskanie długu od osoby prywatnej
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Witam,

    Potrzebuje pomocy przy odzysakniu dlugu od osoby prywatnej. Osobie tej
    zostala pozyczona kwota okolo 1000 zl i miala byc zwrocona jakis tydzien
    temu.

    Niestety na wszelkie proby kontaktu reaguje albo nie odbieraniem
    telefonu albo tlumaczeniem ze nie dostala zadnej kasy, chociaz skadinad
    wiem ze dostala.

    Chyba jedynym "papierowym" dowodem tego dlugu sa przelewy na konto tej
    osoby o tresci "kredyt", "pozyczka" itp - kasa byla pozyczana w ratach.

    Jak praktycznie przeprowadzic odzyskanie tej kasy? Zebrac jeszcze jakies
    dowody typu nagranie rozmowy w ktorej sie przyznaje?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 2. Data: 2006-10-28 16:16:04
    Temat: Re: Odzyskanie długu od osoby prywatnej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kocureq wrote:

    > Jak praktycznie przeprowadzic odzyskanie tej kasy?

    Wezwanie do zapłaty, pozew... Może się uda w trybie nakazowym - a jak
    nie, to trzeba czekać na rozprawę (ja czekałem nieco ponad 2 lata).

    > Zebrac jeszcze jakies
    > dowody typu nagranie rozmowy w ktorej sie przyznaje?

    Jeśli się uda, to może się przydać.

  • 3. Data: 2006-10-28 19:12:11
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <

    > Niestety na wszelkie proby kontaktu reaguje albo nie odbieraniem telefonu
    > albo tlumaczeniem ze nie dostala zadnej kasy, chociaz skadinad wiem ze
    > dostala.

    a masz absolutną pewność że dostała ??

    macso

  • 4. Data: 2006-11-02 18:57:07
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    macso napisał(a):
    > a masz absolutną pewność że dostała ??

    Nie no absolutnej pewnosci miec nie trzeba, ale mam informacje od ZUSu
    ze dostala :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \