  • 1. Data: 2006-11-01 15:10:56
    Temat: Odzszkodowanie z OC sprawcy
    Od: Pinky5130 <k...@g...com>

    Witam

    Wczoraj doszło do wypadku samochodowego w wyniku którego mój samochód
    został poważnie uszkodzony z winy kierującej drugim pojazdem. W związku
    z tym mam pare pytań, jako że mój samochód to leciwa mazda 323f z 92
    roku, koszt naprawy przewyższy wartość pojazdu. Jakie mam szanse na to,
    żeby zakład ubezpieczeniowy sprawcę (w tym przypadku PZU) naprawił mój
    samochód. Jezeli sie nie zgodzi to czy jest jakis przepis prawny który
    okresla wartoś wypłaty, chodzi mi o często pisany w kalkulacji końcowej
    stopień zużycia. jak poprowadzic sprawę żeby nie zostać oszukany przez
    PZU? Jutro dopiero idę do oddziału PZU zanieści pierwsze dokumenty
    wstępny opis samochodu ma być we wtorek.

    Będę wdzięczny za rzeczowe i pomocne odpowiedzi.

    --
    PinkY5130
    Wolny Pijanego Mistrza Styl

  • 2. Data: 2006-11-01 16:33:36
    Temat: Re: Odzszkodowanie z OC sprawcy
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    Temat wielokrotnie wałkowany - poczytaj archiwum.

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-11-01 16:56:59
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Pinky5130 napisał(a):

    > Jutro dopiero idę do oddziału PZU zanieści pierwsze dokumenty
    > wstępny opis samochodu ma być we wtorek.
    >
    > Będę wdzięczny za rzeczowe i pomocne odpowiedzi.

    A nie mogłeś odwieźć samochodu do ASO żeby zrobili to w ramach naprawy
    bezgotówkowej?

    W moim przypadku wycena ubezpieczyciela brzmiała 3500 a koszt naprawy
    wyniósł 6000 i zapłacili bez gadania. Nawet złotówki z tego nie
    obejrzałem tylko odebrałem sprawny samochód z ASO.

  • 4. Data: 2006-11-01 18:31:48
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    >
    > W moim przypadku wycena ubezpieczyciela brzmiała 3500 a koszt naprawy
    > wyniósł 6000 i zapłacili bez gadania. Nawet złotówki z tego nie obejrzałem
    Ja zrobilem identycznie - wycena 300 - koszt w ASO 1000zl.
    Aby nie bylo problemow najpierw w ASO zrobilem kosztorys naprawy ( uwazaj -
    czasami jest odplatny) , oddalem do ubezpieczyciela - po ich weryfikacji i
    pieczeci z podpisem ,ze akceptuja kwote oddalem do naprawy.

    K.

  • 5. Data: 2006-11-02 05:43:27
    Od: Pinky5130 <k...@g...com>

> [...]
    > wyniósł 6000 i zapłacili bez gadania. Nawet złotówki z tego nie
    > obejrzałem tylko odebrałem sprawny samochód z ASO.

    Oczywyscie że został wstawiony przez ASO Mazdy do zakładu blacharskiego
    który całkiem przypadkowo okazało sie że jest w sieci naprawczej PZU.