  • Data: 2010-08-02 06:22:12
    Temat: Odwołanie z urlopu
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    26.07 zostałem bezpodstawnie odwołany z urlopu 2-tygodniowego w jego połowie
    pod pretekstem dużego obłożenia działu pracą. Po odwołaniu robiłem prace,
    które mają termin realizacji na 16.08. W czasie kiedy ja zostałem odwołany
    2 inne osoby z działu poszły na 1-dniowe urlopy. Nie wykupiłem żadnej
    wycieczki czy wczasów więc tu przepis o zwrocie kosztów nie działa. Czy i
    czego mogę domagać się jako zadośćuczynienie od pracodawcy?

    --=olo=--