  • 1. Data: 2005-02-02 10:14:25
    Temat: Odwołanie darowizny - jednak nastąpiło
    Od: Cinas NOne <cinmw@o_dwa_kropa.pl>

    Witam,
    Historia o babci handlującej spirytusem i wnuczce, która jej tego
    zabroniła osiągnęła kolejny poziom. Dziś wnuczka otrzymała poleconym
    odwołanie darowizny z poleceniem stawienia się w ustalonym terminie u
    notariusza pod groźbą wystąpienia na drogę sądową.
    Proszę, poradźcie coś grupowicze, jak się zachować???
    Cinas NOne
    --
    GAT/S d- s:- a03 C UL P--- L+++ E W- N+ o-- K- w--- O-- M? V? PS++
    PE++ Y PGP- t- 5? X+ R- !tv b++ DI? D+ G+ e+++ h--- r+++ y? z+++

  • 2. Data: 2005-02-02 16:50:56
    Temat: Re: Odwołanie darowizny - jednak nastąpiło
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Cinas NOne" <cinmw@o_dwa_kropa.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > notariusza pod groźbą wystąpienia na drogę sądową.
    > Proszę, poradźcie coś grupowicze, jak się zachować???

    Nie iść nigdzie.
    Czekać na sprawę sądową. Ze swoje praktyki wiem,że na 10 spraw 9 jest
    oddalane przez Sąd.

    Pozdrawiam
    Michał
    ==============
    www.prawo.hg.pl
    m...@p...pl

  • 3. Data: 2005-02-14 19:39:41
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Cinas NOne napisał(a):
> [...]
    > notariusza pod groźbą wystąpienia na drogę sądową.
    > Proszę, poradźcie coś grupowicze, jak się zachować???

    A cóż to za groźba. :-)
    niech spokojnie czeka na sprawę - może babci przejdzie do czsu złożenia
    pozwu, zbiera świadków na "nieistnienie" "wyjątkowej niegodziwości
    obdarowanego". Jeżeli znajdzie świadków na to, że były to działania
    mające na celu uchronienie babci przed odpowiedzialnością karną, to sąd
    się co najwyżej zaśmieje.

    MAc