    From: "Roman Nowara" <r...@g...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odszkodowanie za droge gminna
    Date: Sun, 8 Feb 2004 13:44:25 +0100

    Witam,
    droga gminna jest w granicach mojej dzialki. Na podstawie ustawy z roku
    1998, mam prawo do odszkodowania, poniewaz ta droga przeszla od 1999 roku na
    wlasnosc gminy.

    Oto link:
    http://www.atomnet.pl/~geodeta/2002/90text2.htm

    Prosilbym Was o pomoc, jak to zalatwic.
    Moze znacie jakiegos dobrego, nie drogiego adwokata, ktory by to za mnie
    ewentualnie zalatwil.

    Pozdrowienia

    Roman Nowara